JAVNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA U MINISTARSTVU ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

 

            Na osnovu člana 54. Zakona o državnim službenicima („Službeni glasnik RS”, 79/2005, 81/2005 - ispr, 83/2005 - ispr., 64/2007, 67/2007 - ispr., 116/2008, 104/2009, 99/2014, 94/2017, 95/2018, 157/2020, 142/22 13/2025 – odluka US i 19/2025 ) i člana 9. stav 1. Uredbe o internom i javnom konkursu za popunjavanje radnih mesta u državnim organima („Službeni glasnik RS”, br. 2/2019 i 67/21) Zaključka Komisije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava 51 broj 112-5216/2025 od 10. juna 2025.god.,  Ministarstvo zaštite životne sredine oglašava

 

JAVNI KONKURS 

ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH 

RADNIH MESTA U MINISTARSTVU ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

            Organ u kome se radno mesto popunjava:

            Ministarstvo zaštite životne sredine, Beograd, Nemanjina br. 22-26.

            II Radna mesta koja se popunjavaju: 

1.   Radno mesto za podršku proceni uticaja na životnu sredinu industrijskih i infrastrukturnih objekata i radova, Odsek za procenu uticaja projekata i aktivnosti na životnu sredinu,Odeljenje za procenu uticaja na životnu sredinu

Sektor za upravljanje životnom sredinomu zvanju  savetnik, 1 izvršilac;  

Opis poslova: Sprovodi procedure studija o proceni uticaja projekata i aktivnosti na životnu sredinu; priprema rešenja o potrebi izrade studije o proceni uticaja; priprema rešenja o određivanju obima i sadržaja studije o proceni uticaja na životnu sredinu;  učestvuje na javnoj raspravi i prezentaciji studije o procene uticaja na životnu sredinu; obavlja stručne poslove vezane za saradnju sa susednim državama u postupku sprovođenja procedure procene uticaja projekata i aktivnosti u prekograničnom kontekstu; priprema rešenja na studije o procene uticaja na životnu sredinu; učestvuje u saradnji sa evropskim organizacijama i  institucijama u oblasti procena uticaja projekata i aktivnosti na životnu sredinu; obavlja i druge poslove iz delokruga rada Ministarstva po nalogu šefa Odseka.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno- naučnog polja prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka ili društveno-humanističkih nauka  na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu,položen državni stručni ispit, radno iskustvo u struci od najmanje 3 godine, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

            Mesto rada: Novi Beograd, ul. Omladinskih brigada br.1

Obrazac za prijavu na javni konkurs možete preuzeti OVDE.

2Radno mesto za izdavanje uslova zaštite prirodeOdsek za izdavanje uslova zaštite prirodeOdeljenje za zaštićena područja, geodiverzitet, ekološku mrežu i izdavanje uslova zaštite prirodeSektor za zaštitu prirode, u zvanju   savetnik, 1 izvršilac;  

Opis poslova: Obavlja analitičke poslove u postupku utvrđivanja uslova zaštite prirode i zaštićenih prirodnih dobara i predela u prostornim i urbanističkim planovima, projektnoj dokumentaciji, osnovama i programima upravljanja prirodnim resursima u rudarstvu, energetici, saobraćaju, vodoprivredi, poljoprivredi, šumarstvu, lovstvu, ribarstvu, turizmu i drugim delatnostima od uticaja na prirodu; priprema rešenja o uslovima zaštite prirode za planove, osnove, programe, projekte, radove i aktivnosti, koji se planiraju u nacionalnim parkovima i zaštićenim područjima I i II kategorije koje proglašava Vlada; izdaje akt o uslovima zaštite prirode u skladu sa zakonom; priprema mišljenje o ispunjenosti uslova zaštite prirode u skladu sa zakonom; učestvuje u saradnji sa drugim ministarstvima, drugim republičkim organima i organizacijama, pokrajinskim organima i organima jedinica lokalne samouprave u oblasti zaštitie prirode; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca grupe.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja prirodno-matematičkih, tehničko-tehnoloških ili društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, najmanje 3 godine radnog iskustva u struci, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

Mesto rada: Novi Beograd, ul. Omladinskih brigada br.1

Obrazac za prijavu na javni konkurs možete preuzeti OVDE

3. Radno mesto za izdavanje dozvola za sakupljanje, korišćenje i promet zaštićenih vrsta divlje flore i faune, Odsek za zaštitu i očuvanje divljih vrsta, Odeljenje za biodiverzitet, Sektor za zaštitu prirode, u zvanju  savetnik, 1 izvršilac;  

Opis poslova: Prati režim zaštite i održivog korišćenja divljih vrsta flore i faune; priprema dokumentaciju za rad komisije za sprovođenje konkursa za izdavanje dozvola za sakupljanje zaštićenih vrsta divlje flore i faune i učestvuje u radu komisije; učestvuje u pripremi predloga konkursa i cenovnika za sakupljanje divlje flore, faune i gljiva za tekuću godinu; izrađuje dozvole za sakupljanje, uvoz /izvoz zaštićenih vrsta divlje flore, faune i gljiva; daje mišljenja o primeni propisa fizičkim i pravnim licima; preduzima upravne radnje u rešavanju po zahtevima preduzeća, preduzetnika i fizičkih lica; obavlja i druge poslove iz delokruga rada Ministarstva po nalogu šefa Odseka.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, najmanje 3 godine radnog iskustva u struci, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

Mesto rada: Novi Beograd, ul. Omladinskih brigada br.1

Obrazac za prijavu na javni konkurs možete preuzeti OVDE

4. Radno mesto za postupanje sa fluorovanim gasovima sa efektom staklene bašte, 

Grupa za zaštitu ozonskog omotača, Odeljenje za zaštitu vazduha i ozonskog omotača,  Sektor za upravljanje kvalitetom vazduha, bukom i saradnju sa civilnim društvom, u zvanju  savetnik, 1 izvršilac;  

Opis poslova: Priprema dozvole za uvoz i izvoz fluorovanih gasova sa efektom staklene bašte kao i proizvoda i/ili opreme koji sadrži fluorvane gasove sa efektom staklene bašte; priprema odgovore za pravna lica i preduzetnike iz oblasti postupanja sa fluorovanim gasovima sa efektom staklene bašte; učestvuje u praćenju i realizaciji programa međunarodne saradnje u oblasti zaštite ozonskog omotača; priprema informacija iz oblasti zaštite ozonskog omotača za internet stranicu Ministarstva i neophodne podatke za izveštaje; obavlja i druge poslove iz delokruga rada Ministarstva po nalogu rukovodioca Grupe.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz iz naučne odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno naučnog polja prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, radno iskustvo u struci od najmanje 3 godine, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

Mesto rada: Novi Beograd, ul. Omladinskih brigada br.1

Obrazac za prijavu na javni konkurs možete preuzeti OVDE

5. Radno mesto Republički inspektor za praćenje i sprovođenje mera preventivnog delovanja u oblasti zaštite životne sredine i posebnih tokova otpada, Odsek za posebne tokove otpada, Odeljenje za posebne tokove otpada i praćenje mera preventivnog delovanja u jedinicama lokalne samouprave iz oblasti zaštite životne sredine, Sektor za nadzor i preventivno delovanje u životnoj sredini, u zvanju   savetnik, 1 izvršilac;  

Opis poslova: Sprovodi inspekcijski nadzor i preventivno delovanje u oblasti posebnih tokova otpada postupa po predstavkama i izveštava podnosioca o preduzetim radnjama i merama i daje obaveštenja strankama; podnosi prijave nadležnim organima u skladu sa svojim ovlašćenjima; vodi evidencije i postupke o izvršenim inspekcijskim nadzorima; pruža stručnu i savetodavnu pomoć nadziranom subjektu i analizira izveštaje o samoproveri i samoproceni nadziranih subjekata; prati primenu propisa i stanje iz delokruga rada inspekcije i izrađuje analize i izveštaje; obavlja i druge poslove iz delokruga rada Ministarstva po nalogu šefa Odseka.

Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz iz naučne odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, položen ispit za inspektora, najmanje 3 godina radnog iskustva u struci, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

Mesto rada: Novi Beograd, ul. Omladinskih brigada br.1

Obrazac za prijavu na javni konkurs možete preuzeti OVDE.

III Faze izbornog postupka i učešće kandidata:

Saglasno članu 9. Zakona o državnim službenicima, kandidatima pri zapošljavanju u državni organ, pod jednakim uslovima, dostupna su sva radna mesta i izbor kandidata se vrši na osnovu provere kompetencija.

Izborni postupak se sprovodi iz više obaveznih faza i to sledećim redosledom: provera opštih funkcionalnih kompetencija, provera posebnih funkcionalnih kompetencija, provera ponašajnih kompetencija i intervju sa Konkursnom komisijom. 

U svakoj fazi izbornog postupka vrši se vrednovanje kandidata i samo kandidat koji ispuni unapred određeno merilo za proveru određene kompetencije u jednoj fazi izbornog postupka može da učestvuje u proveri sledeće kompetencije u istoj ili narednoj fazi. 

Kandidatima koji učestvuju u izbornom postupku prvo se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije.

Provera opštih funkcionalnih kompetencija za izvršilačko radno mesto: 

„Organizacija i rad državnih organa Republike Srbije“ - proveravaće se putem  testa (pisano),

„Digitalna pismenost“ – proveravaće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru),

„Poslovna komunikacija“ – proveravaće se putem simulacije (pisano).

Napomena: U pogledu provere opšte funkcionalne kompetencije „Digitalna pismenost“ (posedovanju znanja i veština u osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i i tabela, tabelarne kalkulacije), ako kandidat  poseduje važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o posedovanju znanja i veština iz navedenih oblasti, na traženom nivou i želi da na osnovu njega bude oslobođen testiranja kompetencije – Digitalna pismenost, neophodno je da uz prijavni obrazac (uredno i u potpunosti popunjen u delu *Rad na računaru), dostavi i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji.

Konkursna komisija može odlučiti da se kandidatu izvrši provera navedene kompetencije, ako uvidom u dostavljeni dokaz ne može potpuno da oceni posedovanje ove kompetencije.

Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru opštih funkcionalnih kompetencija mogu se naći na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima, www.suk.gov.rs.

Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:

Za radno mesto pod rednim brojem 1:

1. Posebne funkcionalne kompetencije u određenoj oblasti rada  - stručno – operativni poslovi (  metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka) proveravaće se putem simulacije pisano.

2. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa ( Zakon o   proceni uticaja na životnu sredinu) proveravaće se putem simulacije pisano.

3. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto – propisi iz delokruga radnog mesta ( Zakon o   opštem upravnom postupku) proveravaće se putem simulacije pisano.

Za radno mesto pod rednim brojem 2:

1. Posebne funkcionalne kompetencije u određenoj oblasti rada  - stručno – operativni poslovi (  tehnike obrade i izrade pregleda podataka) proveravaće se putem simulacije pisano.

2. Posebne funkcionalne kompetencije u određenoj oblasti rada  - upravno-pravni poslovi (  opšti upravni postupak ) proveravaće se putem simulacije pisano.

3. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa ( Zakon o   zaštiti prirode i Zakon o nacionalnim parkovima) proveravaće se putem simulacije pisano.

Za radno mesto pod rednim brojem 3:

1. Posebne funkcionalne kompetencije u određenoj oblasti rada  - stručno – operativni poslovi (metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka) proveravaće se putem simulacije pisano.

2. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa (Uredba o stavljanju pod kontrolu korišćenja i prometa divlje flore i  faune) proveravaće se putem simulacije pisano.

3. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto – propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o   opštem upravnom postupku) proveravaće se putem simulacije pisano.

Za radno mesto pod rednim brojem 4:

1. Posebne funkcionalne kompetencije u određenoj oblasti rada  - stručno – operativni poslovi ( metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka) proveravaće se putem simulacije pisano.

2. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa ( Zakon o zaštiti vazduha ) proveravaće se putem simulacije pisano.

3. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto – propisi iz delokruga radnog mesta ( Zakon o   opštem upravnom postupku) proveravaće se putem simulacije pisano.

Za radno mesto pod rednim brojem 5:

1. Posebne funkcionalne kompetencije u određenoj oblasti rada  - Inspekcijski poslovi (  postupak inspekcijskog nadzora i metode analize rizika ) proveravaće se putem simulacije pisano.

2. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa (  Zakon o upravljanju otpadom, Zakon o inspekcijskom nadzoru ) proveravaće se putem simulacije pisano.

3. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – Vozačka dozvola – „B“ kategorije ( proveravaće se uvidom u  overenu kopiju vozačke dozvole)

      Napomena : kandidati su dužni da  overenu kopiju  vozačke dozvole dostave

      uz prijavni obrazac. 

             Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru posebnih funkcionalnih komptencija mogu se naći na sajtu Ministarstva zaštite životne sredine, www.ekologija.gov.rs.

Provera ponašajnih kompetencija za izvršilačko radno mesto:

Ponašajne kompetencije za radno mesto (upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost, posvećenost i integritet) - proveravaće se putem psihometrijskih testova i intervjua baziranog na kompetencijama.

Intervju sa Konkursnom komisijom za izvršilačko radno mesto:

Procena motivacije za rad na radnom mestu u organu i prihvatanje vrednosti državnih organa – proveravaće se putem intervjua sa Konkursnom komisijom (usmeno).

            IV Adresa na koju se podnosi popunjen obrazac prijave na javni konkurs: Prijave na konkurs šalju se poštom ili predaju neposredno na pisarnici Ministarstva zaštite životne sredine, ul. Omladinskih brigada 1, 11000 Beograd  sa naznakom Za javni konkurs

            VLice zaduženo za davanje obaveštenja o konkursu: Olivera Bakić Zlatković, telefon: 011/ 3132-571, od 9:00 do 13:00 časova.

            VI Opšti uslovi za zaposlenje: državljanstvo Republike Srbije; da je kandidat punoletan; da kandidatu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa i da nije osuđivan na kaznu zatvora od najmanje šest meseci.

            VII Rok za podnošenje prijava: rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana i počinje da teče narednog dana od dana objavljivanja u periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.

            VIII Prijava na javni konkurs vrši se na Obrascu prijave koji je dostupan na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima i Ministarstva zaštite životne sredine ili u štampanoj verziji na pisarnici Ministarstva zaštite životne sredine, Beograd, Omladinskih brigada 1, Beograd. Napomena: mole se kandidati da prilikom popunjavanja Obrasca prijave obrate pažnju da su preuzeli ispravan Obrazac prijave koji se odnosi na radno mesto na koje žele da konkurišu odnosno da u gornjem levom uglu Obrasca prijave piše tačan naziv organa i radnog mesta na koje se konkuriše).

Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku. Šifra prijave unosi se u obrazac prijave nakon što Konkursna komisija sastavi spisak kandidata među kojima se sprovodi izborni postupak. 

Podnosilac prijave se obaveštava o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od dana prijema prijave, dostavljanjem navedenog podatka na način koji je u prijavi naznačio za dostavu obaveštenja.

Primer pravilno popunjenog obrasca prijave se može pogledati na blogu Službe za upravljanje kadrovima (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) u odeljku ,,Obrazac prijave''.

IX Dokazi koje prilažu kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa Konkursnom komisijom: original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih; original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu; original ili overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema; original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima (kandidati sa položenim pravosudnim ispitom umesto dokaza o položenom državnom stručnom ispitu, podnose dokaz o položenom pravosudnom ispitu); original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrda, rešenje i drugi akti kojima iz kojih se vidi na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno iskustvo).

Napomena: Primer pravilno popunjene potvrde od poslodavca može se pogledati na blogu Službe za upravljanje kadrovima (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) u odeljku ,,Predaja dokumenata.” U okviru koraka “Predaja dokumenata” možete preuzeti šablon potvrde koju poslodavac može da popuni.

Državni službenik koji se prijavljuje na javni konkurs umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih podnosi original ili overenu fotokopiju rešenja o raspoređivanju ili premeštaju na radno mesto u organu u kome radi ili rešenja da je neraspoređen. Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao). Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.

Napomena: 
            Zakonom o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS“, broj 18/16 i 95/18 - dr. propis) propisano je, između ostalog, da su organi u obavezi da po službenoj dužnosti, kada je to nephodno za odlučivanje u skladu sa zakonskim rokovima, besplatno razmenjuju, vrše uvid, obrađuju i pribavljaju lične podatke o činjenicima sadržanim u službenim evidencijama, osim ako stranka izričito izjavi da će podatke pribaviti sama.

            Dokumenta o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: uverenje o državljanstvu, izvod iz matične knjige rođenih, uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima / uverenje o položenom pravosudnom ispitu. Potrebno je da kandidat u delu  Izjava* u obrascu prijave, zaokruži na koji način želi da se pribave njegovi podaci iz službenih evidencija.

X Rok za podnošenje dokaza: Kandidati koji su uspešno prošli prethodne faze izbornog postupka, pre intervjua sa Konkursnom komisijom pozivaju se da u roku od pet radnih dana od dana prijema obaveštenja, dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku.

Kandidati koji ne dostave dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, odnosno koji na osnovu dostavljenih ili pribavljenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pismeno se obaveštavaju da su isključeni iz daljeg izbornog postupka. Dokazi se dostavljaju na navedenu adresu Ministarstva.

            Kandidati koji konkurišu na više radnih mesta, koja se razlikuju u pogledu traženih dokaza o dužini radnog iskustva u struci (potvrda, rešenje i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, u kom periodu i sa kojom stručnom spremom je stečeno radno iskustvo), dužni su da ih dostave, u originalu ili overenoj fotokopiji, prema uslovu o dužini radnog iskustva u struci iz radnih mesta na koja konkurišu. 

XI Vrsta radnog odnosa: radni odnos na neodređeno vreme.

Kandidati koji prvi put zasnivaju radni odnos u državnom organu, podležu probnom radu od šest meseci. Kandidati bez položenog državnog stručnog ispita za rad u državnim organima primaju se na rad pod uslovom da taj ispit polože do okončanja probnog rada. 

Članom 9. Zakona o državnim službenicima, propisano je da su kandidatima pri zapošljavanju u državni organ, pod jednakim uslovima dostupna sva radna mesta i da se izbor kandidata vrši na osnovu provere kompetencija. Kandidati sa položenim državnim stručnim ispitom nemaju prednost u izbornom postupku u odnosu na kandidate bez položenog državnog stručnog ispita. 

XII Datum i mesto provere kompetencija učesnika konkursa u izbornom postupku:

Sa kandidatima čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune i koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o javnom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, izborni postupak će se sprovesti počev od 20.  oktobra   2025. godine, o čemu će kandidati biti obavešteni na način koji su naveli u svojim prijavama.

Provera opštih funkcionalnih kompetencija, posebnih funkcionalnih kompetencija i ponašajnih kompetencija će se obaviti u Službi za upravljanje kadrovima, u Palati Srbija, Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina br. 2 (istočno krilo). Intervju sa Konkursnom komisijom će se obaviti u prostorijama Ministarstva zaštite životne sredine, SIV 3, Novi Beograd, Omladinskih brigada  br. 1.

 Kandidati koji uspešno prođu jednu fazu izbornog postupka obaveštavaju se o datumu, mestu i vremenu sprovođenja naredne faze izbornog postupka na kontakte (brojeve telefona ili e-mail adrese), koje navedu u svojim obrascima prijave. 

            Napomene:

            Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene. Javni konkurs sprovodi Konkursna komisija koju je imenovala ministarka zaštite životne sredine.

            Ovaj konkurs objavljuje se na internet prezentaciji Ministarstva zaštite životne sredine (www.ekologija.gov.rsna oglasnoj tabli Ministarstva zaštite životne sredine, na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima: (www.suk.gov.rs), na portalu e-uprave, na internet prezentaciji, oglasnoj tabli i periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.

            Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.